Powered By Blogger

nuffnang

welcome note

Sunday 10 March 2013

:: Johor Trip ::

Entri aku malam ni sebenarnya adalah 'cerita basi'.Seperti biasa,reasonnya ialah busy..busy..busy.Beberapa bulan lepas hubby ada flight ke JB dan yang best nya dapat long stay iaitu 1day off kat sana.Oleh kerana aku masih lagi bercuti(maternity leave),apalagii..mestilaa nak ikut!hehee..

Kali ni lagi sekali aku diamanahkan untuk drive all da way pegi balik JB.Sebelum tu aku dan family ada trip ke Penang.Trip tu pun aku jugak yang drive all da way pegi balik Penang.Cayook la Sukira..hihii!Citanya macam ni,kalau nak diikutkan memang la aku dapat beli tiket murah jer  kalau nak naik flight.Cuma masalahnya bila takder kereta,macamana nak kuar jenjalan kat JB nanti.So nak tak nak,terpaksala jugak pegi dengan keta..senang.Sepanjang perjalanan tu papa ada kat sebelah tolong temankan aku berbual dan tunjuk jalan sebab nak bagi papa drive,diapun tak berapa sihat.Bila papa ada kat sebelah,konfiden sikit.;-D

Untuk trip ni sempatla aku singgah jenjalan kat JPO(Johor Premium Outlet)iaitu tempat yang di war-warkan menjual barang-barang branded.Aku takderla shopping pun sebab bagi aku takderla murah mana pun barang-barang kat sini.Ada yang harganya lebih kurang KL jerr.Tapi oklaa kalau takat nak cuci mata.At least bila orang tanya dan bercerita pasal JPO,aku dah tau macamana rupanya.:-D

Owh ya..trip ni kitorang tak pegipun Legoland sebab plan nak datang lagi dengan family ramai-ramai.Kalau pegi takat Adam main sorang-sorang kat dalam tu,mestilah tak best dan tak meriah.Tapi kitorang adala singgah jap kat main entrance Legoland tu.Ya Allah..panas gilerr.Aku tak taula macamana orang yang pegi situ boleh tahan dengan kepanasan yang macam tu sebab dari jauh boleh nampak takderpun pokok-pokok besar atau bangunan yang berbumbung yang boleh kita berlindung daripada cahaya matahari macam Universal Studio tu.Kalau nak pegi kena make sure cuaca ala-ala mendung kot yerr...:-D

Actually aku ada pakcik yang stay kat JB ni.So kali ni sempatla kitorang singgah umah dia jap.Bagi papa hilangkan rindu kat sepupu dia yang sorang ni.Lagipun aku sendiri dah lama tak jumpa Pakcik Awie ni.Last jumpa ialah masa wedding aku dulu.Aku kawinpun dah 10tahun..hmmm lama sangat-sangat tak jumpa.

Hmmm itu sahaja entri aku untuk kali ni.Seperti biasa aku sertakan gambar-gambar sepanjang aku kat sana.Hingga ketemu lagi yaaa....daaaaa!;-D

Pssttt..maaf kan laa si baju hijau yang sentiasa over tu!hihihii..







Temankan Adam n hubby swimming..

Masa nak keluar,ternampak keta TMJ tengah parking kat entrance hotel..












Bersandar baeekk punya tengah pikir nak makan apa...;-D


Tengah buat susu baby pun tetap nak posing..tak ke over namanya tu?;-D




Di rumah Pakcik Awie..


Adeeb bersama cucu cucu pan asian Pakcik Awie..;-D

Comel sungguhhh..gerammm tengokk!:-D


Last day sebelum balik KL...


Driver melepaskan penat kat RnR...:-D

No comments:

Post a Comment