Powered By Blogger

nuffnang

welcome note

Thursday 14 March 2013

:: Crazy About Kimono Cardigan! ::

Lately aku tengah 'giler' shopping kimono kebaya/cardigan.Memang style ni tengah 'in' sekarang.Bayangkan dalam masa 2bulan collection aku dah sebanyak gambar kat bawah ni.Melampau sangat,kaannn?.Pantang tengok design yang aku suka,konfem beli.So baju kimono aku ni ada berbagai design dan corak.Inipun ada yang belum dipakai..:-)


Aku suka design kimono ni sebab bila pakai akan nampak macam 'elegant' giteeww.Kalau dah bosan dengan penampilan biasa,just sarung jer kimono ni.Penampilan kita akan nampak lain daripada biasa.Bergaya tapi pada masa yang sama masih lagi nampak sopan.Lagi satu yang buat aku suka kimono ni sebab baju ni umpama 2 in 1.Boleh dipakai untuk casual dan juga boleh dipakai untuk ke majlis-majlis seperti kenduri kawin atau maybe jugak boleh pakai masa raya.Nanti letaklaa brooch di bahagian dada.Konfemmm meletoppss u uollss!;-D

Kalau tanya kat mana aku beli banyak-banyak tu,sebenarnya aku sendiripun dah lupa beli dengan sapa sebab banyak sangat.Konfius sudaaahh!Tapi for sure aku beli online...;-)

Okayla..dibawah ni aku sertakan beberapa gambar yang aku sempat bergaya dengan baju kimono ni untuk tatapan.Daaa....;-D


My 1st Kimono...beli masa sebelum pregnant dulu!Yang ni aku beli dengan my fren,Saris Couture.;-)

Pernah pakai masa preggy dulu.Ya Allahhh!Besarnya perut...hahaa!;-D

Mak buyung tak sedar diri..perut dah gitu2 pun tetaappp nak bergaya jugeekkk!:-D




Haaa..inilaaa my idol!Aku ni peminat tegar Sazzy Falak...;-D


No comments:

Post a Comment