Powered By Blogger

nuffnang

welcome note

Thursday 14 March 2013

:: Wedding Kat Stadium??...::

Ada tak sesapa kat sini  yang pernah pergi majllis kenduri kawin yang dibuat kat dalam stadium?Baru-baru ni hubby dapat jemputan kawin kawan lama kat KL.Wedding tu dibuat kat Stadium Titiwangsa.Rupanya ada stadium kat area Tasik Titiwangsa tu yerr..baru aku tau!;-D

Stadium Titiwangsa ni ialah stadium tertutup.Kata hubby dia pernah datang sini tengok pertandingan takraw 'suatu waktu dahulu'.Bila masuk dalam stadium tu,aku rasa macam pelik sebab tak pernah attend wedding yang dibuat dalam stadium,1st time katanyerrr(jakunnya haqaq..hihii).Rasa macam unik lak.Lagipun dalam tu berbumbung tinggi,rasa macam lapang sangat.Luas saujana mata memandang..hehe!


Kalau agak-agak tak muat meja yang disediakan,boleh laa duduk kat tempat duduk penonton yerrr!:-D


Board yang selalu ditulis untuk nama pasukan yang bertanding dan jugak mata yang dikutip oleh setiap pasukan,kali ni ditulis dengan nama pasangan pengantin..Suka lak aku yang jakun ni tengok.;-D

Pelamin..

Makan hari tu pun besttt..siap ada cendol(yang ni biasalaa...),free flow mashmallow dan cotton sugar(hmmm yang ni bagi aku jarang orang buat).Favourite aku mestilaa mashmallow dan cotton sugar tu.Selepas aku beratur,aku paksa hubby lak gi beratur untuk aku.Yang makan suma tu..sapa lagi..haqaq lerrr!Sungguhhh tamak haloba kann?:-D

Mashmallows yang disalut coklat!:-)

Sempat interview pakcik ni..katanya dia meniaga kat pasar malam dan jual gula-gula cotton ni dengan harga RM1.00 satu.

Haaa... ini haqaq sukerrr!:-D

Seperti biasa aku sertakan beberapa gambar lagi kat sini untuk menyerikan blog aku yang tak seberapa ni untuk tatapan.Bila free lagi,aku update cita baru lak eehh..daaaa!:-D

Adam tak join sebab pegi sekolah..

Bersama pengantin..

Untuk tetamu..


On da way balik..lena nya anak mummy tido!;-)

No comments:

Post a Comment