Powered By Blogger

nuffnang

welcome note

Monday 4 February 2013

:: Pen Merah,Pen Biru!;-D ::


As salam sumaa....Malam ni mood rajin tetiba datang lak.So kali ni entri aku ialah cita pasal pen.Apaaa?Pen punya cita pun nak masuk blog ker?hahaa...Takderlaa,kesahnya macam ni,sekarang aku dah jadi 'part time' teacher untuk Adam so setiap malam aku dah jadualkan dan akan pastikan Adam untuk buat latihan,tak kira apa-apa subjek sekalipun janji buat...walaupun cuma 2 atau 3mukasurat jer untuk satu malam.

Selama ni setiap kali Teacher Sue tanda buku,Teacher Sue juz guna apa sahaja yang ada depan mata.Biasanya aku guna pen birulaa,kalau takder pen biru,pensil warna Adam pun boleh jadi mangsa..hehee!Kalau susah-susah sangat,pinjam jer pensil Adam..;-D

Bila tengok-tengok balik,macam tak besstt jerr.Tak der 'feel' jadi teacher bila tak guna pen kaler merah.Walau macamana sekalipun tetap nak kena cari pen merah jugak satu.Tadi kebetulan ke Parkson,Alamanda.Nasib baik teringat nak beli.Intention nak beli tu memang dah lama tapi tak terbeli.Asyik lupa jerr..

Sekarang Teacher Sue dah tak sabar nak start keje..tunggu malam esok yer Teacher Sue!;-D


Haaa..banyak pilihan.Blur jap tak tau jenis macamana nak pilih.End up aku pilih the one without cap...


Yang ni aku guna pensil warna Adam..kikikkkk!;-D

Yang ni lak aku guna pen biru jerr..;-D

No comments:

Post a Comment