Powered By Blogger

nuffnang

welcome note

Saturday 2 February 2013

:: Siapa Shae Ni...Lawyer?Majistret?...;-D ::

Pernah  dengar tak nama  penyanyi dari Indonesia bernama Shae yang famous dan meletooppp dengan lagu 'Sayang'?Sebenarnya akupun baru jer kenal orangnya.Selama ni asyik dengar lagu jerr,mati-mati aku ingat kan ni lagu Rossa sebab permulaan lagu tu suara macam Rossa tapi masa korus tu dah lain sikit.Bila tanya hubby,dengan confident nya dia cakap ni lagu baru Rossa.

Tapi baru-baru ni aku terdengar di radio,DJ sebut nama penyanyi ialah Shae(eer masa tu aku pun tak tau macamana ejaan sebenar nama penyanyi ni).First time dengar aku dah jatuh cinta dengan lagu ni..aku rasa besttt sangat lagu ni,macam happy jerr.Bila tengok video klip kat tv,barulah aku kenal orangnya macamana.Cantik rupanya Shae ni,video klip diapun besstt..seronok tengok.

Tadi aku ke Karnival Karangkraf di Seksyen 15,Shah Alam.tak sangka rupanya dia adalah salah seorang artis jemputan.Daripada plan nak balik awal,terus ambik keputusan untuk stay dulu semata-mata nak tengok cik adik Shae ni dari dekat..over tak?hahaa..

Apapun aku happy sangat dapat jumpa dia tadi.Orangnya memang cantik,kecil molek dan kurus sangat-sangat.Lagi kurus dari haqaq yang dah memang kering ni..hehehe.

Di bawah ni aku sertakan gambar yang aku tangkap masa dia buat persembahan tadi.Lastly aku sertakan jugak lirik lagu 'Sayang' yang tengah meletoppp sekarang ni.Joommm nyanyi sama-sama...;-D





Shae in da houseee....

Introduction..




Yeaayyyy...Shae nyanyi lagu 'Sayang'!Beesstttt...;-D

Eehhh eehhh Shae pandang kamera ai kerr?hihiihhii..perasannn!;-D



Kan dah cakap..kurus dari ai!;-D

Apapun rantai Shae canteekkk..haqaq sukerrr!;-D






Jommm..nyanyi ramai-ramai!;-D


No comments:

Post a Comment