Powered By Blogger

nuffnang

welcome note

Tuesday 11 December 2012

:: Durian Crepe Yummilicious,Lemak Berkrim Disukai Ramai! ::

Lately ramai lak yang upload gambar 'durian crepe' kat Facebook.May be sebab sekarang ni musim durian,tu yang durian crepe ni tetiba 'meletop' sana sini.Kena lak time aku tengah berpantang,aduuhaiii..meleleh air liur dibuatnya..huhu!Sebenarnya aku tak pernah mkn benda ni,tu yang teringin nak try.Ternampak lak my friend ada jual dan promote kat Facebook.Kebetulan lak dia nak datang umah nak visit my baby,so apalagi..cepat-cepatla aku order.Kebetulan jugak hari dia nak datang tu aku first day abis pantang.Kiranya celebrate sempena abis pantang dgn durian crepe laa ni...;-D

Selama ni aku ingatkan kulit crepe yang berwarna kuning tu adalah durian sebab durian kan warna kuning.Rupa-rupanya kulit crepe tu lebih kurang mcm lempeng,so kaler kuning tu pewarna jerlaa kot yerr.Bila digigit lak,rupanya kat dlm tu ada krim(kaler putih),sedaapp..rasa mcm vanila lemak-lemak manis gitu.Last sekali barulaa terasa durian kat tengah-tengah tu.Halamaakkk,bila cita pasal crepe ni dah 'terbayang-bayang' durian crepe ni kat depan mata.Memang sangat-sangat sedap sebab yang my fren buat tu(ooppss sebenarnya mak dia yang buat..hehe) takder laa manis sangat.Next time nak order lagi..;-D

Hmmm..malas nak cita panjang,aku masukkan gambar durian crepe tu kat sini utk tatapan suma.Kalau terliur,mintak maaf banyak-banyak laa yerr!hehehee..


Durian Crepe pujaan hatiku,lemak berkrim..disukai ramai!;-D

No comments:

Post a Comment