Powered By Blogger

nuffnang

welcome note

Thursday 6 December 2012

:: 44hari..Penutup Pantang ::

As salam suma..hari ni genaplaa 44hari(last day) aku berpantang...pheewww,finally!!.Pagi tadi dah selamat berurut dan bertungku sebagai 'upacara penutup' berpantang..hehe!Yang penting dua tiga hari sebelum ni dah mula pikir bila abis jer pantang nanti nak pegi mana,makan kat mana,nak makan apa,nak minum apa...lastly 'nak pakai baju apa'!Over tak?Of course la over kaann...Alaaa,kasi laa can,dah 44hari berkain batik dan ber T-shirt jer kat umah.Nak jugak bergaya mcm org lain!;-D

Tapi rasanya esok tak kemana pun,juz 'melawat kawasan' yang berdekatan dgn umah jer sebab hubby pun takder..masuk hutan la plak(kompeni punya kursus).Laki haqaq memang la suka 'acara-acara' yang sewaktu dgnnya..panjat gunung laa,camping dlm hutan laa,trekking laa!Aku?hhmmm..idak lerrr!Baik aku dok umah rilek2 sambil tgk TV ker,baca magazine ker,dengar lagu kat radio ker...laagiiii besst!Kat sana nanti,nak gi toilet susah,tido tak selesa,nak mandi susah..pendek kata sumanya lecehlaa(ini pendapat aku yang jenis 'tak adventure' lerr!).Biasalaa...kita manusia ni masing-masing berbeza hobi,minat dan citarasa yer tak!Dalam aku tak suka benda-benda mcm tu,dapat lak laki yg suka adventure!Bak kata Juliana Banos dlm lagunya(apa tajuknya entah..dah lupa heheh)...'Kita berdua,Jauh berbeza,Langit dan bumi tapi serasi..Kucintaimu,Kau cintaiku,Itu saja yang perlu kau dan ku tahuu'..lebih kurang gitula aku dan hubby.;-D

Hmmm..dah lari topik nampaknya.Biasalaa kalau bab merepek memang la aku suka.Tu sebab aku suka layan blog aku yang tak semenggah ni.Kat bawah ni aku selitkan gambar my baby yang berumur 44hari hari ni.Beratpun agaknya dah 5kg kot..boleh tahan lenguh kalau dukung/riba lama-lama.Ok laa..sampai ketemu lagi yaaa!Adioss sumaaa!;-D

Adeeb Mirza-44days!

Owhhh...ni mummy Adeeb tengah bertungku!ngeehh..ngeehh..ngeehh!

No comments:

Post a Comment