Powered By Blogger

nuffnang

welcome note

Wednesday 16 January 2013

:: Shopping Buku Latihan!;-) ::

Semalam aku singgah ke kedai buku semata-mata untuk beli buku latihan sekolah untuk Adam.Aku pernah terbaca dalam sebuah buku bertajuk 'Ibu Bapa Bijak,Anak Hebat' yang berkongsi tips dalam membantu pembelajaran anak kita.Katanya anak  kita tak perlu tuisyen kalau sentiasa membuat latihan secara konsisten.Itu yang aku cuba nak praktikkan pada Adam nanti.

Dibawah ni ialah antara buku-buku latihan yang aku beli untuk Adam.Harga pun takderla mahal manapun,sebuah buku cuma dalam seringgit lebih.Ada yang harga dua ringgit lebih.Oleh kerana aku beli banyak,staff kat kedai buku tu offer supaya jadi member so dapat laa 10% diskaun.Just bayar RM10.00 untuk jadi member.So selepas diskaun cuma bayar RM20++  jerr.Murah la tu kaann!Aku happy sangat-sangat.Adam belajar rajin-rajin tau!Mummy sayang Adamm baaanyakkk2!Muaahhhhsss...;-D







No comments:

Post a Comment