Powered By Blogger

nuffnang

welcome note

Wednesday 19 December 2012

:: Peplum Oh Peplum ::

Nampaknya trend Peplum tengah 'in' sekarang,ada yang lengan pendek,panjang dan 3/4.Sepanjang mengandung,'meleleh air liur' tengok orang bergaya dgn peplum ni...huhuu!Sempatla aku order sehelai baju peplum(lengan pendek) ni sebelum abis pantang hari tu melalui online.So,hari pertama aku keluar selepas pantang of course la baju ni yang aku pilih.Happy sangat-sangat...melepaskan perasaan katanyerrr..;-D

Kalau ada yang tak tau macamana design baju peplum ni,aku selitkan contoh-contoh baju kat sini.Alaaa,bajunya macam baju Saloma..jenis yang kembang sikit kat bahagian bawah.


Kat bawah ni gambar aku dengan 'berbaju peplum' yang tengah 'howt' sekarang ni.Harap-harap takderla yang 'boria' dengan aku yerr..heehee!Masa ni kitorang keluar untuk cari barang-barang sekolah Adam Darjah 1 next year.Babaiiii...;-)


 Contoh baju peplum lengan panjang.
Lagi contoh baju..

Yang ni lengan 3/4...

No comments:

Post a Comment