Powered By Blogger

nuffnang

welcome note

Thursday 20 December 2012

:: Krushers(Ice Blended) @ KFC! ::

Baru-baru ni aku ternampak aktres cantik pujaan hatiku Sazzy Falak pose gambar kat Twitter sambil minum Krushers.Krushers ni sebenarnya ice blended.Hmmm..nampak macam sedaappp jerr.Semasa aku and family meronda-ronda kat IOI Mall hari tu,terus mintak hubby singgah beli kat KFC.Krushers ni ada beberapa flavour tapi aku pilih Kookies and Creme dan jugak Chipsmore and Crunch.

Rupa-rupanya rasanya memang sangat sedap dan lazat..yummilicious sesangat.Lagi-lagi kalau minum masa cuaca panas..nyamaannn!Tapi sayangnya cuma ada satu size jer(standard size).Kalau ada saiz Large,harusss aku order yang Large punya.Minum rasa macam tak puas..Next time harus order lagi.Nak try flavour lain lak.Harga pun ok dalam RM3.90 kalau tak silap.;-)

Seperti biasa aku selitkan gambar utk tatapan.Jumpa lagi yerr...Daaaaa!!;-)

Hubby dan Adam yang sentiasa dipaksa utk jadi model i!hehehe...

Laalaaalaaaaa....

No comments:

Post a Comment