Powered By Blogger

nuffnang

welcome note

Thursday 27 December 2012

:: Jelly Bunny @ Mid Valley! ::

Hari ni aku dan family berdating dengan Nora(my twin) and family.Sejak abis pantang,tak pernah jumpa lagi.Bila dia ajak keluar,kebetulan hubby pun off hari ni..apalagi,haqaq 'on' jerr!Hari ni kitorang ker Mid Valley.Dah lama tak ke sana.Ini kiranya 1st visit Adeeb ke Mid Valley dan 1st visit aku jugak selepas pantang.Hmmm walaupun baru 2bulan,banyak jugak mall yang dah Adeeb pegi..Empire,Subang Parade,Sunway Piramid,Jusco Equine,Alamanda,IOI Mall,hmmm!Mummy Adeeb suka merayau!;-D

Okaylaa,berbalik pada tajuk entri aku kali ni..sebenarnya aku nak cita pasal satu kedai kasut yang aku jumpa tadi yang baru dibuka seminggu,kata staff kat situ.Kasut yang dijual kat sini adalah dari material macam plastik,ada yang panggil 'jelly'.Design pun cute dan comel gituu.Hargapun tak mahal,sangat-sangat reasonable,cuma dari RM29.00-RM59.00.Alaaa boleh la pakai untuk basahan,ye tak?;-)

Kat sini aku sertakan beberapa gambar untuk tatapan.Sekian dulu untuk kali ini..jumpa lagi!Daaa...;-)


@Jelly Bunny..


Decoration..

Model tengah posing...;-D

Mulanya ingat nak beli kaler merah..

Finally aku beli kaler ni sebab big boss cakap kaler ni lagi cun..Baekk boss!;-D

No comments:

Post a Comment