Powered By Blogger

nuffnang

welcome note

Friday 8 March 2013

:: My New Look For 2013! ::



Lately baby Adeeb selalu sangat tarik rambut aku especially bila dukung dia.Ditambah pulak rambut aku yang dah rosak,kering dan selalu gugur.Akhirnya aku nekad untuk potong pendek.Sebenarnya aku ambik masa yang agak lama untuk  fikir fesyen rambut yang mana paling sesuai dengan aku.

Teringin jugak nak potong pendek boycut tapi tak berani takut tak sesuai dengan aku.Tapi kalau potong bob,aku dah biasa berambut macam tu.Rasanya kali ni nak buat lain dari yang lain.

Kalau nak ikutkan sayang tu memang la sayang sebab dah bertahun simpan rambut untuk sepanjang ni tapi tulaa..demi anak terpaksa berkorban.

Kalau ada yang belum tengok rambut baru saya,sila lihat gambar dibawah yerr...Saya pilih boycut jugak akhirnya.Sangat-sangat pendek,huhu!Tak pernah aku berambut sependek ni.Tapi yang bagusnya kepala ringan sangat-sangat.Bila cuci rambut,sikit jer pakai syampu.Hmmm syampu jimat,masa untuk bersiap pun jimat..hehe!Selepas cuci rambut,cepat jerr rambut kering.Tapi kadang-kadang tu ada la terlupa..konon-konon nak selak rambut ke belakang..maklumlaa berkurun berambut panjang.Kadang-kadang jugak aku lupa yang aku dah berambut pendek.Bila ternampak mana-mana cermin masa kuar jenjalan,aku rasa macam tak caya yang  dalam cermin itu adalah aku..;-D

Begitulah pengalaman aku sejak berambut pendek..apapun rambut pendek ni sebenarnya memang best!Senang nak jaga..;-)

Okay u ollsss...jumpa lagi dalam next entry yerr!Insya'Allah..babaaiiiii!muaahsss...;-D





Last pose dengan rambut panjang..:-(

Nervousdotcomdotmy..huhuhuu!
Babaiii long hair..sob sob sob!...;-(

Tadaaaa...cantik tak Kak Ton?Cantikkkkkk Kak Toooonnnn!eerr..tetibaaa..:-D

No comments:

Post a Comment