Powered By Blogger

nuffnang

welcome note

Friday 8 March 2013

:: Instagram ohh Instagram! ::

Hmmm berkurun lamanya aku tak update blog.Ada dua sebab.Pertamanya of course la busy dengan si kecik ni.Keduanya sebab aku ada problem dengan blog,entah macamana takleh bukak home page untuk sign in.Sebelum ni ada try beberapa kali untuk sign in tapi taakkk dapat-dapat.Stress lak rasanya.

Malam ni setelah mintak tolong my sis Ayang yang memang pandai bab-bab komputer ni,alhamdulillah berjaya jugak impian aku nak update entri baru malam ni.Kebetulan Adam pegi belajar silat malam ni,tinggal la aku berdua dengan  baby.Inipun alahaiii susahnya nak menaip dia dok atas lap,pastu tangan tak dok diam.Asyik salah taip jer aku ni..haaihhh!Sabar jerlaaa...

Okay,berbalik kepada  tajuk di atas,sekarang ni aku tgh 'angau' melayan Instagram lak.Twitter n Fb dah pandang sebelah mata jer.Kalau rasa nk bukak aku bukak tapi aku lebih kepada upload gambr jerla.Untuk betul-betul layan mcm dulu tkderla...;-)

My Instagram...;-D

Apa yang membuatkan aku lebih suka Instagram daripada  Fb dan Twitter?Sebab utama ialah Instagram more to gambar-gambar.Aku memang suka bergambar(ehemm...),tangkap gambar,tengok gambar kawan-kawan dan juga artis-artis kesayangan aku.Tapi yg kelakarnya follower taklaa ramai manapun (yang ramai follow aku pun orang yang biz online)tapi following nya plak punyalaa ramai. Orang-orang yg biz online ni rajin betul follow aku.Untuk tak nak kecik kan hati diorang,aku follow la diorang balik.Baik kan 'ai' ni?Pastu cuci cuci mata dan akhirnya terjebak.;-D

Okaylaa..itu sahaja untuk entri ni.Nak karang entri lain lak.Haqaq kan suka merepek..hihihi!Daaaa....;-D


No comments:

Post a Comment