Powered By Blogger

nuffnang

welcome note

Thursday 7 February 2013

:: Cerita Daia dan Pinggan Percuma!;-)..::

Loorrr..cita pasal sabun  Daia pun nak masuk dalam blog jugak?Dah katanya blog It's All About My Life,yer tak?heheee..;-D

Aku pasti masing-masing mempunyai sabun pencuci pakaian yang menjadi kegemaran,kan?Begitu jugak dengan aku..so far aku suka serbuk pencuci Daia ni.Reasonnya ialah selain daripada baju tidak berbau hapak walaupun dibasuh dan dijemur dalam cuaca mendung/tidak panas,reason lain ialah sebab aku sukakan baunya.Ada jugak serbuk pencuci lain yang aku suka tapi Daia ni kiranya the most favourite laaa.

Bila dah suka tu,setiap kali abis..of course keep on beli sabun yang sama.Kebetulan lak brand Daia ni ada promotion,setiap pembelian akan dapat percuma sebijik pinggan.Sebenarnya promotion ni dah agak lama sebab setiap kali beli,setiap kali tu jugak aku akan dapat pinggan free.Maka penyudahnya penuh almari aku dengan pinggan free dari Daia ni sampaikan dah tak tau mana nak letak.Dah la pinggan aku sendiripun dah banyak,ditambah lagi dgn pinggan free ni..haaihhh!

Aku tak pasti sampai bila Daia  ni akan teruskan promosi  bagi pinggan percuma ni.Nak jer aku suggest supaya bagi benda-benda lain contohnya macam berus gigi ker,ubat gigi ker,takpun sabun mandi lak kerr.betul tak?;-D

Hmm nila penyakit manusia,bila orang bagi percuma,komplen pulak!Kang langsung tak bagi apa-apa karang,puunn komplen jugak!Cubalaa bersyukur sikit Puan Sue ooiii...;-D

My fav serbuk pencuci pakaian...DAIA!;-D

Iklan percuma pinggan kat kotak sabun pencuci ni..;-)

No comments:

Post a Comment