Powered By Blogger

nuffnang

welcome note

Saturday 26 January 2013

:: 'Chanel' Laa Kononnn..;-D

Kalau ada yang belum tau,aku ni 'hantu accessories'.Pantang nampak kedai yang jual barang-barang accessories,tak sah kalau tak menyinggah.Kalau tak sempat sebab nak cepat,jeling dengan anak matapun jadilaa..hahaha!

Kalau ke ke shopping mall,'Diva' adalah antara kedai 'wajib' masuk walaupun tak membeli.Dapat belek,telek,try pun dah cukup happy.Kalau lalu tak singgah,tak sah sebab seolah-olah ada 'magnet' lak yang tarik aku suruh masuk ke dalam kedai tu.Yang bestnya ada satu hari tu Adam siap cakap,'Mummy ni masuk tapi bukannya beli pun',haiyaaaa..ini 'budak' aaaa!!;-D

Okay gambar kat bawah ni ialah earring yang aku baru beli kat IOI Mall baru-baru ni,nak tau berapa harga earring 'Chanel' i ni?Jeng jeng jeng..RM6.00..muahahaaa!Actually kalau beli dua,harga RM10.00,tapi takder design lain yang aku berkenan selain daripada 'Chanel' ni,aku beli satu jerr laa.Seperti biasa,konsep aku 'lepas beli,terus pakai'...;-D

Huuhhhh..Chanel laaa sangat kaaannn!!Ni bukan Chanel,tapi 'Shennel'..;-D

No comments:

Post a Comment