Powered By Blogger

nuffnang

welcome note

Thursday 13 December 2012

:: My 1st Jersey ::

Malam ni ada game bola Msia vs Thailand sempena Piala Suzuki 2012.Jadi sempena game bola ni,entri aku kali nipun nak cita pasal bola.Untuk pengetahuan suma,aku ni sebenarnya takde la minat sangat dengan bola ni tapi boleh la layan kalau dah ramai-ramai layan game bola ni.Selama ni takder sehelaipun baju bola dalam collection.Kebetulan tahun lepas,adik ajak tengok game Msia vs Singapore kat Stadium Bukit Jalil,so semangatla sikit nak beli jersey bola utk dipakai masa game tu nanti.Kiranya ini adalah 'jersey pertama' yang pernah aku beli(eerr hubby belanja sebenarnya..tq love!).Pecah rekod..hehe!Bila gi tengok game kat stadium,aku dah jadi sedondon dengan Adam.Untuk adam,ni kiranya 1st time dia tengok bola kat stadium,selalu tengok kat TV jer,kemain seronok lagi dia.Hubby biasalaa tak dapat join sebab keje,so uncle Abu dan ayah su terpaksalaa layan dan jaga Adam sepanjang kat stadium tu.Tapi ada satu game(Msia vs Bahrain),kitorang dapat pergi bertigaa...bestt sgt!;-)


Yang kelakarnya masa basuh jersey bola tu,bibik aku(masa tu masih ada bibik)konfius antara baju aku dan baju Adam sebab baju kitorang  sama besar cuma aku punya ada curve sikit,yang adam punya tu cutting nya straight jerr!hihii...

Di bawah ni aku sertakan gambar-gambar masa kitorang gi tengok game bola Msia vs Singapore(last year).So,malam ni kita ramai-ramai tengok Msia vs Thailand lak yerr..Harap-harap laaa malaysia menang..insya'Allahh!GO HARIMAU MALAYA GO!Malaysia Boleehhh!!;-D


Apa cer ni Adam?Bz cakap telefon...

Masa ni tengah tunggu aunty ta,uncle abu dan ayah su..

Adam muka bowwrinnkk...

My adiks dan adik ipar..

Kami bersama bendera Malaysia!

Posing depan stadium sebelum masuk...

Me,Adam and Ayang..

Yeeaayy..tiket-tiket kami!

Owh my Adam...

Model tiket ker apa ni..hehehe

My sis,Ayang...

Melangkah nak masuk stadium..


Joommm...


Jeng jeng jeng..

Tengah cari tempat duduk...


Berpeluh-peluh..panas kat dalam ni!


Penyokong Singapore ciput jerr..yang pakai baju kaler merah tu!

Ramainyaaaa manusiaa!

Penyokong setia Malaysia..

Owhh..ini Adam n daddy.Yang ni masa gi tengok game Msia vs Bahrain..

Adam n Daddy..

Owhhh Uncle Hairul pun ada yerr...;-D

Saayaaanggg anak daddy!

Tengah nyanyi lagu 'Negaraku'..

Caaaakkkk.....

Blue family!;-D

Owwhh ni my  EX-BOYFRIEND!hehehe

Mau pulang sudaaaa...

No comments:

Post a Comment