Powered By Blogger

nuffnang

welcome note

Wednesday 16 January 2013

:: Emerald Green..Warna Popular 2013! ::

Baru-baru ni aku berkesempatan menonton Wanita Hari Ini di TV3 yang membincangkan tajuk Trend 2013.Diorang discuss tentang trend rambut,decoration bunga,warna yang 'in' untuk tahun ini dan lain-lain lagi.Katanya warna 'emerald green' adalah warna yang akan popular untuk tahun 2013 ni.

Kalau-kalau ada yang belum tau,warna emerald green ni ialah warna hijau ala-ala lambang Parti Pas tu.Aku pernah pakai baju warna ni 3tahun lepas semasa majlis perkahwinan salah seorang saudara aku yang kebetulan temanya adalah warna emerald green ni.Tapi masa tu warna ni belum popular,even masa aku pakai warna ni ada yang gelakkan aku,siap tanya aku orang Pas kerr..bolehhh?hehehee...Tak sangka sekarang warna ni boleh popular lak!;-D

Kat bawah ni aku sertakan beberapa gambar untuk tatapan...;-) 





No comments:

Post a Comment