Powered By Blogger

nuffnang

welcome note

Tuesday 15 January 2013

:: Bila Abang Merz bertemu Adik Honda!;-) ::

Petang tadi aku ke pasaraya besar yang baru jer bukak dalam beberapa bulan kat area umah aku ni untuk beli barang-barang dapur sikit dan jugak susu anak-anak.Bila sampai area parking,terkejut aku dan hubby..ternampak ada satu keta betul-betul parking opposite keta kitorang nombor plat depan sama dgn keta kitorang.Huruf sama ok lagi,tapi nombornya lak 949,sedangkan nombor keta kitorang 959.Yang kelakarnya dari jauh aku dah nampak plat WUH ni,so aku ingatkan keta kitorang la tapi dalam hati terpikir lak(blurrr japp)..macamana keta kitorang tetiba warna lain(silver)sedangkan warna keta kitorang hitam.Bila tengok betul-betul barulaa perasan rupanya itu keta orang lain..hahahah!

Hubby punya pemikiran lain lak,bila ternampak jer keta tu,dia boleh pikir dengan penuh kehairanan macamana boleh ada keta yang platnya sama dengan plat number keta kitorang..saborr jerrlaa!Sebenarnya sekali imbas,memang la plat nya nampak macam sama tapi bila diamati betul-betul,barula nampak perbezaannya.Lagipun jenis keta pun dah beza macam langit dan bumi,yer tak?;-D

Yang bestnya..masa on da way nak balik rumah,terrrr nampak lak satu MPV ni.Nak tau apa lak plat keta tu?Platnya 969..ahaaahaa!Try nak ambik gambar tapi tak berapa clear la plak sebab keta tengah moving.So kiranya hari ni ialah hari bertemu adik beradik..949,959 dan 969!;-D

Keta kami yang tak seberapa...;-D

Kereta abang kami yang sangatlaaa beberapa harganyaa!hehee...

No comments:

Post a Comment