Powered By Blogger

nuffnang

welcome note

Sunday 27 January 2013

::My 1st 'Kaftan' By Envee!;-) ::

Kali pertama aku pakai kaftan ialah masa wedding my sis,Ayang iaitu dalam 2,3tahun lepas.Masa tu kaftan belum popular sangat macam sekarang(baru nak popular).Entah macamana aku ternampak dalam satu magazine ada orang pakai baju kaftan ni,aku suka sangat-sangat..terus jatuh cinta.Ianya lain dari yang lain,lari sekejap dari imej baju kurung yang biasa dipakai.

Pada mulanya aku nak tempah,dah siap lukis design untuk bagi pada tailor,sekali aku ternampak exactly design yang aku nak tu dijual kat Butik Envee,hmmm apalagi..beli jerlaa lagi senang.Biasalaa,akukan spesis pendek,baju tu walaupun size S tapi agak besar dan labuh dengan aku.Disebabkan terlalu suka,aku tak kesah suma tu.Nanti bila dah pakai high heels,should be ok..just nice.(hmmm ayat nak sedapkan hati..).;-D

Disini aku sertakan beberapa gambar aku memakai my 1st kaftan...;-)

**Pssstt..yang penting itula the 1st and last time aku pakai kaftan ni,sampai sekarang masih tergantung dalam almari jadi hiasan tak berpakai..;-D








No comments:

Post a Comment