Powered By Blogger

nuffnang

welcome note

Tuesday 22 January 2013

:: Adeeb's 1st Book ::

Semalam aku ke Tesco dekat area rumah dengan family,dinner kat sana.Sambil-sambil tu jenjalan dalam Tesco.Kebetulan aku memang nak beli satu buku yang berbentuk kamus untuk Adeeb.Dulu aku pernah beli buku jenis macam ni untuk Adam.Disebabkan ada bermacam-macam gambar dalam buku ni,secara tak langsung ianya menambah pengetahuan Adam dalam mengenal sesuatu benda.Boleh dikatakan setiap hari aku bacakan untuk Adam dulu so sekarang aku nak bacakan untuk Adeeb pulak.Semalam sebelum tido,aku dah bacakan beberapa page untuk Adeeb..waahhh suka diaa.;-D


Adeeb's 1st Book...

Adeeb bergurau dengan Abang Adam...;-)

Opah dan Adeeb..

Ni lak mummy Adam n Adeeb yang tgh berangan part 1..muahahaa!;-D

Berangan Part 2!;-D

No comments:

Post a Comment