Powered By Blogger

nuffnang

welcome note

Wednesday 19 September 2012

:: ACCESSTORIES BY SCHA FADLY ::

Entah macamana baru-baru ni(sebelum raya)aku berpeluang menonton Wanita Hari Ini kat TV3 sebab selalunya berebut dgn Adam yang asyik layan kartun jerr seharian.Ada satu segmen yang menarik perhatian aku.Tetamu jemputan ialah Scha Fadly,owner Accesstories yang menjual handmade bibs yang sangat-sangat cantik.Biasala kaan...aku memang suka benda yang ber 'bling-bling' ni!hehehe..Semuanya dia buat sendiri,hasil tangannya yang sangat-sangat kreatif.Sangat-sangat kagum...tak suma orang se kreatif Scha ni,dan yang penting hasilnya sangat2 berkualiti dan ianya dibuat dgn teliti dan kemas sekali.

So masa puasa hari tu,aku order la satu untuk dipakai masa raya since my baju raya so plain n simple.At least bib yang 'meriah' ni boleh menaikkan seri baju raya aku yang tak seberapa tu...hehhe!Disebabkan kesuntukan masa Scha tak dapat pos,terpaksa bagi by hand jerr.Wahh..rupanya orangnya kecik molek,genit macam Shiela Majid...comeeel jerr!Sangat friendly and humble...Sekali tengok macam pelakon Sariyanti..cantikkk!;-D

Okla disini aku sertakan gambar2 bib yang sangat cantik tu(actually banyak lagi design2 yang menarik,boleh pilih mana suka nanti Scha akan buatkan...hebatkan?)....;-)

Siap dapat kad raya lagi...hehehe!Thnx Scha...;-D

Close-up!

Another close-up!

Pakai masa raya hari tu...;-D

Berangan mode..jgn marahhh!;-D


Posing 'malas' mak buyung...;-)

No comments:

Post a Comment