Powered By Blogger

nuffnang

welcome note

Friday 11 January 2013

:: Breakfast @ KFC!;-) ::

Hari ni pagi-pagi lagi kitorang bersiap untuk pergi ke KFC,nak breakfast kat sana.Dah lama tak makan,teringin jak masa aku pantang lagi.So aku order 'family set' sebab kitorang ramai,mummy papa ikut sekali(as usual hubby keje).Aku paling suka 'teh tarik' nya.1st time try dulu,sampai sekarang aku terus 'jatuh cinta' walaupun aku bukannya suka sangat minum teh tarik ni.Kalau ke kedai mamak pun tak pernah order.Even dalam flight,sepanjang keje berbelas tahun,boleh dikira tak sampai 5kali kot aku minum walaupun teh tarik ni antara minuman kegemaran passengers dalam flight.Aku tau buat jer,rasa..hmmm entah la sedap ke tidak!Tapi aku tau teh tu cukup pekat ke tidak..kalau cair,maksudnya tak sedap.Tu sebab dalam flight aku make sure teh tu cukup pekat,biasanya aku letakkan 2uncang teh..barulaa kaw dan sedap!eerr..rasa aku laaa..sebab selepas buat,aku tak pernah try minumpun macamana rasanya.;-D

Okla dah merepek pasal teh tarik lak..hehe!Nak cita breakfast menunya plak.Masa 1st time makan breakfast kat sini,kitorang pernah order single set untuk setiap sorang tapi hmmm macam tak kenyang sangat(kerr perut kitorang besar?) sebab burger dia kecik jer.Then kitorang beli lagi satu set,tapi  takkk jugak kenyang-kenyang.End up beli lagi satu set.Hmm..kan dah jadi ber set-set namanya.Dari situ kitorang belajar,next time beli jer family set senang,suma choice dah ada dalam set tu.Dapat la rasa semua choice.Perut pun kenyang,hargapun lagi untung sebab bila beli banyak-banyak set macam kitorang 1st time beli dulu,harganya dah jadi macam harga family set lak.Kalau pegi makan ramai-ramai,order jer family set..barula berbaloi dan puas makan.

Nampaknya aku terpaksa berundur diri dulu,banyak keje rumah menunggu.Inipun update blog sambil pegang baby.Lastly take care dan jumpa lagi..insya'Allahh!Babaiiii....;-)




No comments:

Post a Comment